ایک کلو واٹر سول پاور پلانٹ لگانے کا خرچ

بجلی ہر گھر کی بنیادی ضرورت ہے. لیکن پاکستان میں بجلی ہر کسی کو کافی مقدار میں دستیاب نہیں ہے اور یہ مسلسل مہنگی ہو رہا ہے. اس وجہ سے لوگوں کی رجحان سولر انرجی یا سول توانائی کی طرف بڑھ رہا ہے. سول توانائی کا کوئلے پر مشتمل بجلی سے سستی بھی ہے. ابھی حال ہی میں ایک سول پلانٹ کی بولی میں سب سے کم یعنی 2.97 روپے فی یونٹ بجلی دینے کی بولی گئی. اس کے مقابلے میں کوئلے سے بننے والی بجلی میں 6 سے 7 روپے فی یونٹ کی شرح مل جاتی ہے.

آج ہم آپ کو 1 کلوواٹ کی سولر پلانٹ کو لگانے میں کتنا خرچ آتا ہے اس کے بارے میں بتنے والے ہیں. سولر پلانٹ میں کئی آلات چلتے ہیں. اس طرح کے تمام آلات اس طرح سے ہیں.

1. سولر پینل.

سولر پینل سول پاور پلانٹ میں سب سے زیادہ مہنگا ہوتا ہے لیکن ان کی زندگی کا بھی سب سے زیادہ ہوتا ہے. From all the companies، it comes with 25 years of output warranty، but their life is up to 40 to 50 years or more than that، but the amount of electricity generated by the year is reduced.
ایک کلو واٹ کی سولر پینل آپ کو تقریبا 30 سے ​​40 ہزار میں ملیں گے. سولر پینل کی قیمتوں کے بارے میں مزید جاننے کے لئے اس پوسٹ کو پڑھیں ----

2. سولر چارج چارجر

 سولر چارج کنٹرولر سولر پینل سے آنے والے کرنٹ اور وولٹیج کو کنٹرول کرتا ہے. 30 کلومیٹر کی سولر پلانٹ میں 30 امپائر اور 24 واٹ سولر چارج کنورٹر کا استعمال کیا جاتا ہے. ان کی قیمت 1500 سے 2000 ہے. سو کیمرے برانڈ کی 30 ایمپائر 12/24 واٹ چارج چارجر اس وقت مارکریٹ سے 1000 سے 1500 روپے ہے.

3 بٹری

سولر پلانٹ کئی قسم کے بٹریوں میں استعمال کیا جاتا ہے لیکن سب سے صحیح قد ٹبلور یا سولر بیٹری ہے. یہ تقریبا 3 سے 5 سال کی وارنٹی کے ساتھ ہیں.
150 کلو میٹر کی ایک بٹیریٹر میں ایک کلو واٹر سول پلانٹ لگایا گیا ہے. ایک بیٹرری کی قیمت 10000 سے 12000 تک ہوتی ہے. اس وقت تک برائٹ لمبے ٹولور بیٹری 150 AH میں اس وقت مارکریٹ مل جائے گا جس میں آسانی سے تقریبا 8500 اور دو تقریبا 20000 کی.

4. انورٹر

ایک سگنل کے اندر اندر 24 وولٹ ڈبل بٹری سسٹم کو تقریبا 5 سے 7 ہزار روپے مل جاتا ہے.

5. سولر پینل اسٹینڈ

یہ بھی تقریبا 1000 سے 1500 تک پہنچ جاتے ہیں.


مجموعی طور پر آپ کو 55 کروڑ روپے سولر پلانٹ کے لئے خرچ کیا جائے گا. اگر آپ کے پاس انورٹر اور بیٹر پہلے ہی موجود ہے تو خرچ کریں گے 32 ہزار قریبا.

ایک کلوواٹ سول پلانٹ کو 5 سے 6 یونٹ بجلی بناتا ہے، جس کی موجودہ قیمت 6 روپے فی یونٹ ہے، اس طرح 150 یونٹ بجلی پیدا کرتا ہے، which is about 900 rupees. اس طرح سال 10 ہزار بجلی پیدا ہوتا ہے.

شمسی توانائی کے بارے میں کسی بھی قسم کی معلومات کے لئے نیچے کمنٹ کریں.

مزید معلومات کے لئے نیچے دیا گیا پوسٹ کو پڑھا.

Popular posts from this blog

बॉलीवुड मॉडल पार्वती माहिया ने क्यों कबूल किया इस्लाम। पढ़िए और शेयर कीजिये।

रोहिंगय मुसलमानो की मदद के लिए तुर्क़ी ने किया बर्मा पर हमला। पढ़े पूरी खबर

बड़ी खबर: योगी ने लगाई उत्तर प्रदेश में इन जानवर की कुरबानी पर रोक। पढ़े पूरी खबर।

मौलाना मदनी ने दी योगी को चेतावनी कुरबानी में रुकावट बनने की कोशिश मत कर। पढ़े पूरा ब्यान

कट्टर संगठन तालिबान व अलक़ायदा बर्मा पर हमला करने को तैयार। पढ़े पूरी खबर

अलका ने कहा छेड़छाड़ करने वालो का लिंग काटो तो शाज़िया उतरी लिंग के बचाव में। पढ़े पूरी खबर

मोदी के प्रधानमंत्री बनने से हो रहा है मुसलमानों का कत्ले आम-- अमेरिका। पढ़े पूरी खबर

हिन्दू संगठनों ने पोस्टर लगाकर दी मुसलमानों को बकरा ईद ना मनाने की धमकी। अगर मनाई तो पढ़े पूरी खबर

मुस्लिम लड़की को हिन्दू बनाने वाले हिन्दू युवक ने अब खुद कबूल किया इस्लाम। जानिए क्यों। शेयर करे